Reparem i solucionem qualsevol tipus d’incidència amb els sistemes de panys electrònics
Cada cop són més els clients que aposten pels sistemes de panys electrònics per controlar els accessos a les seves instal·lacions, habitacions i zones d’ús restringit per a clients. Tot i que no és el més habitual, en algunes ocasions aquests panys es poden espatllar o desconfigurar, requerint solucions urgents per part d’un servei tècnic especialitzat. A CIHO tant li podem oferir sistemes de panys electrònics completament a les seves necessitats reals com aquest servei tècnic necessari per posar-los en funcionament o resoldre qualsevol mena d’incidència.
Característiques del servei tècnic de CIHO
El servei tècnic de CIHO es dedica de manera exclusiva als panys electrònics. Es tracta d’un servei en remot, basat en la capacitat de connectar-nos a distància amb el sistema de panys per poder resoldre qualsevol problema o disfunció. La nostra intervenció en remot és ràpida i àgil.
A aquells clients que tenen contractats els nostres serveis, els oferim la possibilitat de fer servir el nostre servei tècnic sense cap mena de cost addicional sigui l’hora que sigui. En canvi, aquells clients que no tenen un contracte de manteniment amb CIHO poden fer servir el nostre servei tècnic en horari d’oficina assumint el cost que això comporta.
Els clients de CIHO tenen a la seva disposició una revisió anual o de caràcter puntual dels seus sistemes de panys electrònics ni que no disposin de cap contracte de manteniment amb nosaltres.
Com pot contactar amb el servei tècnic de CIHO?
El nostre servei tècnic li garanteix una atenció 100% personalitzada pel seu hotel, residència o geriàtric. Pot contactar amb nosaltres sempre que ho necessiti i el nostre equip atendrà totes les seves necessitats.