Quin mobiliari ha de tenir un restaurant?
Des de CIHO podem subministrar-li el mobiliari imprescindible pel seu restaurant o pel restaurant del seu hotel. Si és dels que creu que el mobiliari és quelcom secundari en un restaurant i que allò veritablement important és el menjar, ens sap greu dir-li que no té raó. Que el menjar ha d’estar bo perquè els comensals valorin el teu restaurant positivament sí, però si el menjar està bo i el mobiliari no és còmode, tampoc valoraran el seu pas de manera positiva.
Quan un client ve a CIHO preguntant-nos pel mobiliari essencial d’un restaurant, sempre els expliquem quin ha de ser el denominador comú de tots ells. El mobiliari per a un restaurant ha de ser de qualitat, durador, lleuger per poder-lo moure i adaptar-lo amb comoditat i la seva mida s’ha d’adaptar als clients i a les seves necessitats.
El mobiliari que un restaurant té als menjadors interiors no pot ser el mateix que el que té a l’exterior, ja que les condicions a les quals està exposat aquest mobiliari no són les mateixes. També recomanem que escullin un mobiliari còmode per a les zones d’espera del restaurant, ja que per a un comensal no és el mateix esperar-se dret que fer-ho assegut.
Els essencials de qualsevol restaurant són cadires i taules, i n’hi ha de tots els gustos, dissenys i colors. El que sí que és important és que siguin còmodes i que aconsegueixin que el comensal estigui a gust i no tingui sensacions molestes com per exemple: una cadira que es mou, uns reposabraços que resulten incòmodes o una taula massa baixa que obliga a adoptar una postura corbada.

